Ik ben Mathijs, een digital marketeer en CRO-specialist met ruim 3 jaar ervaring. Geef mij cijfers en data en ik voel me als Johnny Depp in een Tim Burton-film: helemaal in mijn rol. Als trotse nerd én culturele snob met liefde voor musea, films, muziek en politiek ben ik de ideale partner voor culturele en maatschappelijke organisaties die met hun marketing écht impact willen maken.
Data analytics
Front-end development
UX Design
SEO/SEA
CRO
Content creatie
In mijn vrije tijd draai ik platen op mijn platenspeler uit 1975, probeer ik de IMDb Top 250 films af te werken en beluister ik alle politieke podcasts. Eens in de zoveel tijd schrijf ik me weer als stok achter de deur in voor een hardloopwedstrijd. Daar train ik dan voor in de regio Capelle aan den IJssel.
Muziek is een belangrijke inspiratiebron binnen mijn werk, dus druk op ‘play’ en kom er achter waar ik naar luister tijdens het analyseren van alle data.
Stilstand in mijn ontwikkeling ben ik allergisch voor. Daarom ben ik altijd op zoek naar opleidingen of cursussen die ik kan doen rondom mijn vakgebied. Zo heb ik naast mijn werk een pre-master Marketing aan de Vrije Universiteit in Amsterdam gevolgd en ben ik nu met verschillende cursussen via CXL bezig omtrent digital marketing en conversion rate optimization.
“Meer dan twee jaar heb ik samengewerkt met Mathijs op het hoofdkantoor van D66. Mathijs was verantwoordelijk voor de landelijke online campagnes van de Gemeenteraadsverkiezingen ‘22, Provinciale Statenverkiezingen ‘23 en de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen. Met zijn inzet en kennis is Mathijs een waardevolle aanwinst voor elk marketing team.”
“Wat een fijne collega, zorgt voor sfeer bij activiteiten, zorgt voor verbinding tussen afdelingen en gaat met volle energie door terwijl de organisatie om hem heen steeds maar veranderd. In een woord geweldig!”
“Mathijs is met veel enthousiasme aan de slag gegaan en heeft zich erg flexibel opgesteld. Hij heeft succesvol een strategiesessie geleid en daarbij goed geluisterd naar alle input. Zo wist hij in zijn ontwerp precies de identiteit van de organisatie te vangen. Ik vond het prettig om met Mathijs samen te werken.”
“Mathijs en ik zaten in hetzelfde bestuur van Stukafest Nederland, waar hij naast acquisitie ook de secretaris rol vervulde. Naast zijn beduidende motivatie om twee functies te vervullen was hij voor mij als marketing manager een onwijze aanvulling op het gebied van design. Mathijs werkt met visie, zet graag zijn schouders eronder en zorgt dat de taken gedaan worden. Betrouwbare, en vooral erg gezellige collega!”
“Mathijs is een creatieveling, is punctueel en staat open voor allerlei uitdagingen. In zijn functie als stagiair bij AT Bookings heb ik Mathijs leren kennen als een gedreven multimedia designer met de juiste kennis in paraatheid. Ook op creatief-grafisch gebied wist hij te verrassen. Wat ook fijn is aan Mathijs, is dat hij multidisciplinair is; hij heeft een brede interesse en kennis en kan goed uit de voeten op meerdere gebieden. Bovenal een zeer prettige en gezellige collega en wat mij betreft een top stagiair!”